Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej ako „VOP“) upravujú
práva a povinnosti mimovládnej neziskovej, nepolitickej a
profesijnej organizácie, Univerzitka, o.z. so sídlom Soblahov 924,
913 38 Soblahov (ďalej aj ako “predávajúceho”) a kupujúceho.
Predávajúci je poskytovateľom vzdelávania akreditovaného
Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu.
Kupujúci je fyzická alebo právnická osoba, ktorá sa registruje
prostredníctvom internetového portálu predávajúceho alebo si
prostredníctvom neho objedná službu online webináru (ďalej aj ako
„Kupujúci“ alebo „Účastník“).
Používaním internetového portálu predávajúceho, potvrdením
objednávky a úhradou bankovým prevodom alebo platobnou kartou.
Dozor nad dodržiavaním povinností predávajúceho voči
spotrebiteľovi je Slovenská obchodná inšpekcia.
Objednávka školenia (webináru)
Pre registráciu na webinár alebo iné školenie je potrebné vybrať
si (ďalej spolu len ako „školenie“) si konkrétne školenie
kliknutím na Názov vzdelávania a vyplnenie elektronickej
prihlášky.
Po záväznom odoslaní prihlášky vám bude zaslané potvrdenie
objednávky a faktúra s dátumom splatnosti.
Bližšie informácie o školeniach sú zasielané elektronicky pred
termínom ich konania.
Cena školení
Všetky ceny školení sú uvádzané pri vzdelávaní na stránke
www.univerzitka.sk.
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny
predávajúci kontaktuje Kupujúceho, ktorý má právo pri takto
upravených cenách objednávku bezplatne stornovať.
Spôsob úhrady školení – platby
Úhrady za jednotlivé školenia sa realizujú bankovým prevodom alebo
platobnou kartou.
Základnou požiadavkou je vyplnenie fakturačných údajov, kde sa
uvádzajú osobné alebo firemné údaje a je potvrdený druh a množstvo
objednaných školení.
V prípade záujmu realizovať platbu iným spôsobom ako je uvedené v
bode 4.1 VOP, nás kontaktujte na emailovej adrese
info@zuzanaoravcova.sk.
Informácia k stornovaniu objednávky školenia
Školenie je možno bezplatne raz stornovať najneskôr 3 pracovné dni
pred jeho samotným dátumom konania. Ak bola úhrada už
zrealizovaná, bude účastníkovi poskytnutý náhradný termín. Ak
účastníkovi náhradný termín nevyhovuje, prípadne nebude k
dispozícii iný náhradný termín, bude mu platba vrátená. V
prípade stornovania v čase kratšom ako sú 3 pracovné dni pred
dátumom konania školenia bude účtovaný storno poplatok vo výške
100% z ceny školenia. Kupujúcemu v takomto prípade ponúkame
možnosť pozvať na školenie, ktorého sa nemôže zúčastniť, svojho
náhradníka. Zmena osoby účastníka je možná elektronicky na adrese
info@zuzanaoravcova.sk.
Univerzitka, o.z. ako organizátor školenia môže zo závažných
dôvodov zmeniť termín konania, príp. lektora. O zmene bude
informovať registrovaných účastníkov vždy emailom.
Dodacia lehota
Kupujúci obdrží na ním zadanú emailovú adresu po zaplatení
potvrdenej objednávky potvrdzujúci email.
Odstúpenie, neuskutočnené školenia a reklamácie
V prípade, ak sa školenie neuskutoční z dôvodu na strane Lektora,
vyhlási Lektor náhradný termín konania školenia. V prípade, ak
Účastník školenia nemá záujem o účasť na školení v tomto náhradnom
termíne je oprávnený požiadať o vrátenie kúpnej ceny, ktorá bude
vrátená rovnakým spôsobom, akým ju účastník uhradil (pokiaľ sa
nedohodnú inak).
Lektor (zastúpený Univerzitkou) je povinný Účastníkov školenia
bezodkladne informovať o zmenách vzťahujúcich sa na školenie,
najmä na zmenu času, miesta, prípadne zrušenie školenia.
Kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu bezodkladne potom, ako
sa o nedostatkoch zakúpených služieb Predávajúceho dozvedel, a to
zaslaním písomnej reklamácie na adresu Predávajúceho uvedenú v
týchto VOP a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi
alebo na emailovú adresu info@zuzanaoravcova.sk.
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a Kupujúceho písomne
(elektronicky/poštou) vyrozumieť o výsledku vybavenia reklamácie
najneskôr do 30 dní odo dňa jej obdržania.
Predávajúci prijíma v mene Lektora reklamácie ohľadom poskytovania
služieb.
V prípade, ak je predmetom reklamácie funkčnosť webovej stránky,
záujemca je povinný zaslať reklamáciu na emailovú adresu
Predávajúceho v tvare: info@zuzanaoravcova.sk , a/alebo fyzickou
poštou na adresu sídla Predávajúceho.
Kupujúci ktorý si objednal službu, poskytujúcu elektronický obsah,
odsúhlasením obchodných podmienok stráca právo na odstúpenie od
zmluvy ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.
Alternatívne riešenie sporov
Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o
nápravu (e-mailom na info@zuzanaoravcova.sk, ak nie je spokojný so
spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa
domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci
odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní
od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie
alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia
sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS
subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona
391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa
§12 Zákona 391/2015 Z.z.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická
osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná
v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo
povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi
spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej
zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne
riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku.
Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu
neprevyšuje sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať
úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne
do výšky 5 € s DPH.
Vyhotovenie záznamov zo školení
Kupujúci berie na vedomie, že na všetkých školeniach
organizovaných predávajúcim je prísne zakázané vyhotovovanie
akýchkoľvek audiovizuálnych záznamov, videozáznamov alebo
fotografií bez písomného súhlasu predávajúceho. Uvedená skutočnosť
je z dôvodu ochrany duševného vlastníctva predávajúceho, autorov
tretích osôb. Porušenie zákazu a akékoľvek vytváranie záznamov bez
súhlasu predávajúceho a následné neoprávnené zverejňovanie bude
sankcionované vo výške 100-násobku aktuálnej cenníkovej ceny
konkrétneho školenia.
Záverečné ustanovenia
Kupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky
sa oboznámil s týmito VOP a že s nimi súhlasí.
Tieto VOP boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom
splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov
medzi Predávajúcim a Kupujúcim. V prípade, ak sa preukážu
kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia
týchto VOP ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo
čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné
časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné
spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými
ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka alebo
zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka.
Všetky osobné údaje poskytnuté kupujúcim v rámci objednávky
školenia prostredníctvom www.univerzitka.sk sú zhromažďované,
spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o
ochrane osobných údajov. Všetky osobné údaje budú použité na
spracovanie objednávky, zjednodušenie používania webovej stránky a
na iné účely opísané v dokumente Ochrana osobných údajov.
Obchodné podmienky sú platné od
10.12.2021 do odvolania.